пʼятниця, 20 січня 2017 р.




                         "МІЙ РІД, МОЯ БАТЬКІВЩИНА"
Україно, соборна державо,
Сонценосна колиско моя.
Ще не вмерла й не вмре твоя слава,
Завойована в чесних боях.



          День 22 січня 1919 року ввійшов до національного календаря як велике державне свято. Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на велелюдному зібранні було урочисто проголошено злуку Української народної республіки та Західноукраїнської народної республіки.  Директор СБК Куценко С.В., бібліотекар сільської бібліотеки Журба Л.Ф. та вчитель історії  Іваненко Л.І. спільно  провели  в Розумівській школі тематичну бесіду до Дня Соборності "Мій рід, моя Батьківщина". В ході заходу всі присутні мали змогу почути про історичні дані про проголошення Акту Злуки.  В сільській бібліотеці створена виставка "Соборна Україна: від ідеї - до життя". Цій визначній події присвячений перегляд літератури, читачі мають змогу доторкнутися до знаменних подій початку ХХ століття, перегляняти книжкові виставки та періодичні видання бібліотеки.












Немає коментарів:

Дописати коментар